logo

  • Αρχική
  • Μαθήματα
    • Πως γίνονται
    • Μαρτυρίες Μαθητών
    • Επίπεδα γλωσσομάθειας (Α1 – C2)
    • Γρήγορα προφορικά μαθήματα
    • Τιμές
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Φόρμα Εγγραφής
  • Η Γερμανία
    • Πόλεις
      • Berlin
      • München
      • Frankfurt
      • Köln
      • Düsseldorf
      • Wuppertal
      • Celle
    • Γερμανική Κουζίνα
    • Πολιτισμός
      • Oktoberfest
      • Φεστιβάλ


Επίπεδα γλωσσομάθειας (Α1 – C2)

A1 – 80 μέχρι 200 διδακτικές ώρες

Ο μαθητής μπορεί να κατανοεί και να χρησιμοποιεί οικείες και καθημερινές εκφράσεις και να διατυπώνει με απλό τρόπο συγκεκριμένες ανάγκες του. Μπορεί να αυτοσυστήνεται ή να συστήνει άλλο πρόσωπο, να θέτει προσωπικές ερωτήσεις σε κάποιον (π.χ., για τον τόπο κατοικίας του, τις σχέσεις του, πράγματα που του ανήκουν) και να απαντά σε ανάλογες ερωτήσεις. Μπορεί να επικοινωνεί με απλά λόγια, αν ο συνομιλητής του μιλά αργά και καθαρά και δείχνει συνεργάσιμος.

Για να φθάσετε σ’ αυτό το επίπεδο χρειάζεσθε – ανάλογα με τις γνώσεις σας και τον τρόπο εκμάθησης – 80 μέχρι 200 διδακτικές ώρες των 45 λεπτών.

A2 – 200 μέχρι 350 διδακτικές ώρες

Ο μαθητής μπορεί να κατανοεί μεμονωμένες λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά για καθημερινά και οικεία θέματα (π.χ., απλές ατομικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορές, στενό περιβάλλον, εργασία). Μπορεί να επικοινωνεί κατά τη διεκπεραίωση απλών και συνηθισμένων εργασιών που απαιτούν μόνο μια απλή ανταλλαγή πληροφοριών σε θέματα οικεία και καθημερινά. Μπορεί να περιγράφει με απλά λόγια την κατάρτισή του και το στενό του περιβάλλον και να αναφέρεται σε θέματα που αφορούν στις άμεσες ανάγκες του.

Για να φτάσετε σ’ αυτό το επίπεδο χρειάζεσθε – ανάλογα με τις γνώσεις που ήδη έχετε και τον τρόπο εκμάθησης – 200 μέχρι 350 διδακτικές ώρες των 45 λεπτών.

B1 – 350 μέχρι 650 διδακτικές ώρες

Ο μαθητής μπορεί να κατανοεί τα σημαντικά σημεία θεμάτων οικείων σχετικά με την εργασία, το σχολείο, την αναψυχή, κτλ, όταν ο ομιλητής χρησιμοποιεί με σαφήνεια την καθιερωμένη γλώσσα. Μπορεί να τα καταφέρει στις περισσότερες καταστάσεις που θα συναντήσει σε ένα ταξίδι σε περιοχή όπου ομιλείται η γλώσσα-στόχος. Μπορεί να εκφέρει ένα λόγο απλό και συγκροτημένο σε θέματα οικεία και σε θέματα του ενδιαφέροντός του. Μπορεί να διηγηθεί ένα γεγονός, μια εμπειρία ή ένα όνειρο, να περιγράψει μια προσδοκία ή ένα στόχο και να παραθέσει με συντομία τους λόγους ή τις διευκρινίσεις ενός σχεδίου ή μιας ιδέας.

Για να φθάσει κανείς σ’ αυτό το επίπεδο απαιτούνται – ανάλογα με τις γνώσεις που έχει και τον τρόπο εκμάθησης – 350 μέχρι 650 διδακτικές ώρες των 45 λεπτών.

B2 – 600 μέχρι 800 διδακτικές ώρες

Ο μαθητής μπορεί να κατανοεί το ουσιαστικό περιεχόμενο συγκεκριμένων ή αφηρημένων θεμάτων ενός πολύπλοκου κειμένου, συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών όρων που σχετίζονται με την ειδικότητά του. Μπορεί να επικοινωνεί με αυθορμητισμό και άνεση, σε βαθμό που να συζητά με ομιλητή της γλώσσας-στόχου χωρίς προσκόμματα. Μπορεί να εκφράζεται με σαφήνεια και λεπτομέρειες για μια μεγάλη ποικιλία θεμάτων, να εκφέρει άποψη για θέματα επικαιρότητας και να παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα διάφορων δυνατοτήτων.

Για να φθάσετε σ’ αυτό το επίπεδο χρειάζεσθε – ανάλογα με τις γνώσεις σας και τον τρόπο εκμάθησης- 600 μέχρι 800 διδακτικές ώρες των 45 λεπτών.

C1 – 800 μέχρι 1000 διδακτικές ώρες

Ο μαθητής μπορεί να κατανοεί μια μεγάλη ποικιλία μακροσκελών και απαιτητικών κειμένων, καθώς και των έμμεσων νοημάτων τους. Μπορεί να εκφράζεται αυθόρμητα και άνετα, δίχως να δίνει την εντύπωση ότι ψάχνει να βρει τις λέξεις. Μπορεί να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο αποτελεσματικό και ευέλικτο στην κοινωνική, επαγγελματική ή ακαδημαϊκή του ζωή. Μπορεί να εκφράζεται για πολύπλοκα θέματα με τρόπο άνετο και λόγο ορθά δομημένο, πράγμα που φανερώνει ότι ο χρήστης έχει τον έλεγχο των εργαλείων οργάνωσης, εκφοράς και συνοχής του λόγου του.

Για να φτάσετε σ’ αυτό το επίπεδο χρειάζεσθε – ανάλογα με τις γνώσεις που έχετε και τον τρόπο εκμάθησης – 800 μέχρι 1000 διδακτικές ώρες των 45 λεπτών.

C2 – 1000 + διδακτικές ώρες

Ο μαθητής μπορεί να κατανοεί, δίχως προσπάθεια, σχεδόν ό,τι διαβάζει ή ακούει. Μπορεί να αναμεταδίδει γεγονότα και επιχειρήματα διάφορων γραπτών και προφορικών πηγών, συνοψίζοντάς τα με τρόπο συγκροτημένο. Μπορεί να εκφράζεται αυθόρμητα, άνετα και με ακρίβεια και να χειρίζεται τις λεπτές νοηματικές αποχρώσεις, όταν αναφέρεται σε πολύπλοκα θέματα.

Για να φτάσετε σε αυτό το επίπεδο ικανοτήτων χρειάζεστε – σε εξάρτηση από τις προϋπάρχουσες γνώσεις και τις προϋποθέσεις εκμάθησης – τουλάχιστον 1000 διδακτικές ώρες των 45 λεπτών.

Η Καθηγήτρια

Ρεγγίνα Αλεξοπούλου
Η Ρεγγίνα Αλεξοπούλου γεννήθηκε, μεγαλώσε και σπούδασε στην Γερμάνια, στην περιοχή του Düsseldorf, και από το 1996 ασκεί το επάγγελμα της ως καθηγήτρια γερμανικών, τα οποία είναι και η μητρική της γλώσσα. Τα αποτελέσματα είναι πάντα άριστα και με 100% επιτυχία.

Πρόσφατα Άρθρα

Πως Θα Σε Κάνουμε Να Μιλάς Γερμανικά Με Τέλεια Γερμανική Προφορά…
Jan 11, 2015
Γιατί να μάθω Γερμανικά?
Jan 11, 2015
Γιατί Να Επιλέξεις Το Πρόγραμμα Γερμανικά Express;
Jan 11, 2015
Die Zeit vor Weihnachten
Dec 06, 2014
Tο διάστημα που προηγείται των Χριστουγέννων
Dec 06, 2014

Πρόσφατα Άρθρα

Πως Θα Σε Κάνουμε Να Μιλάς Γερμανικά Με Τέλεια Γερμανική Προφορά…
Jan 11, 2015
Γιατί να μάθω Γερμανικά?
Jan 11, 2015
Γιατί Να Επιλέξεις Το Πρόγραμμα Γερμανικά Express;
Jan 11, 2015
Die Zeit vor Weihnachten
Dec 06, 2014
Tο διάστημα που προηγείται των Χριστουγέννων
Dec 06, 2014

Categories

  • blog

Archives

  • January 2015
  • December 2014
  • September 2014
  • July 2014
  • June 2014
  • April 2014
  • February 2014
  • December 2013
  • October 2013
  • September 2013
  • July 2013
  • June 2013
  • May 2013
  • April 2013
  • March 2013

Meta

  • Log in
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • WordPress.org